fredag den 31. august 2012


I dag på skolen var ret stressende! For i dag, var den dag hvor de starter på tardys! hvilket vil sige at hvis anden klokke ringer (tardy-klokken) og du ikke er i din klasse, skal du gå hen til nærmeste tardystation og få prinet din tardy-slip, som du så skal give til din lærer! Og jeg ved ikke hvorfor, men jeg var kommet til at gå forkert, så jeg skulle ned i den anden ende af skolen og så ringede tardy klokken, lige da jeg var på gangen til min class, så var det tilbage og hente min tardy.. Man har i alt 5 tardys, hvilket er en slags advarsel, for når du har "brugt" dine 5 tardys, får du D Hall hvilket er detention (eftersidning) Men jeg tror heldigvis ikke min tardy gælder i dag, da det var første dag med tardys, og jeg er "foreing" det er altid en god undskyldning ...

I den klasse jeg kom forsent til var den en pige der hedder Brian, som sagde at jeg kunne sidde hos hende.. Hun var rigtig sød og vi snakkede hele timen.. Geografisk, var hun måske ikke den skarbeste kniv i skuffen.. Hun troede først at Danmark, var en stat i USA og anede ikke hvad skandinavien var.. og en helt masse andet haha!

I min engelsk klasse var der for mig og nogle af de andre elever orienteringsmøde i den time... og jeg anede ikke hvad det gik ud på, hvor det var og hvem der skulle derhen.. så jeg rendte først hen til th AP's office og så til kontoret! der var ingen der rigtig vidste noget.. Så mødte jeg på gangen en pige som jeg har 1st. period med, som spurgte om hun skulle følge mig derhen!

I dag var vi også til lægen fordi jeg skulle have udfyldt min "Physical evaluation". Det et femsiders lang papir hvor, som skal vise om der er noget galt med en. Den skal være udfyldt før man kan starte til nogen form for sport her på skolen. Og så jeg er startet til soccer skal den være udfyldt før jeg kan begynde at spille, så nu er den udfyldt!

Og jeg er også lidt forvirret med soccer.. om hvornår jeg skal rykke op! Min coach sagde at jeg skulle det i morgen.. men i dag fik vil allerede skabe til vores tøj og det, og så spurgte cooper (en af pigerne fra 6th period) om jeg ville dele skab med hende, så nu har jeg skab med hende der går til soccer i 6th period, men skal selv spille i 7th period... yes, jeg er ret forvirret lige nu, men jeg må tage det som det kommer!

I morgen har vi allerede nogle Quizzes og tests.. og her får du en karakter for alt! Bla. hver dag når du aflevere dine lektier, tager læreren dem med hjem, læser dem igennem og giver dig en karakter! SÅ man må hellere lave sine ting ordentligt!

Omkring hurricanen .. Idag var jeg først ude og løbe, og derefter gik min værtsfar og jeg en tur med hundene.. og hold da op man kunne godt mærke viden fra hurricanen .. Og for at berolige endnu mere, kom min værtsmor lige ind på mit værelse og sagde ... Jessica, hurricanen er nok lidt værre end vi havde troet, der kommer nyhederne her klokken 10.00 (22.00), du kan komme ned og se det, hvis du vil det.. jeg krydser fingre og håber at den ikke rammer Pearland!





-Jessica






Ingen kommentarer: