onsdag den 22. august 2012

2. dag i Pearland, TX

Anden dag her i Texas har været rigtig dejlig! Jeg vågnede op til et opkald fra min dejlige veninde Amalie, det var rart at høre hendes stemme igen, selvom jeg da var noget træt! 
Efter det havde Anke sørget for noget lækkert morgenmad, som vi spiste udenfor i det dejlige vejr.. Siden Yanik starter i skole i morgen og det var hans sidste sommerferie dag fik han lov til at bestemme hvad vi skulle lave i dag. Så det blev til at vi skulle i biografen og se Ice Age 4 i 3D. Efter det tog vi ud først og handlede ind og så spiste vi frokost på Taco Cabana (en mexicansk spisested). Senere tog vi ud til et pool-område for dem der bor her. Desværre var den store pool lukket, så Anke og jeg lå og læste, mens Yanik og Alina legede i den mindre pool. Her til aften har vi hygget, spist aftensmad og spillet x-box. I morgen bliver en travl dag.. Yanik starter i skole, vi skal op på min skole (Dawson high) for at vælge fag og skrive under på papire osv. og en helt masse andre ting!



Fuglen


Cindy




Helt underligt at se palmer overalt her!


Amy på trampolinen



Papire fra DHS

-Jessica

Ingen kommentarer: