søndag den 26. august 2012

Så har jeg allerede været her en hel uge!


Så har jeg været i Usa i en uge nu! Den er godt nok gået hurtigt!!

I morges var vi til den der karate konkurence som Alina og Yannik var med i! De skulle begge op to gange.. (=to medaljer) Alina fik en 1st. plads og en 3rd. Yannik fik to 2nd. Konkurencen startede kl.10 og sluttede halv et...

Efter vi havde været til karate tog vi et smut forbi Target! Fordi senere på dagen skulle vil til fødselsdagsfest hos en lille dreng der hedder Ian, og skulle have en gave til ham. Jeg fik også købt en del i target, blandt andet fandt jeg nogle løbesko, der var på clearance til 17,50 $ hvilket var rigtig billigt! For jeg har besluttet mig for at begynde at løbe igen.. Selvom det er næsten 40 grader og enormt fugtigt her! Jeg har også tænkt mig at starte til Soccer, hvilket jeg også har nævnt før. Jeg har tænkt mig at løbe hver dag og så er der soccer hver dag i 7th period... så jeg skal nok blive rigtig sporty igen! Var godt nok blevet lidt doven over sommerferien!

Efter target tog vi hjem, spiste noget frokost (en lækker salat og noget groft brød)! og så hyggede Yannik, Alina og jeg inde på mit værelse inden vi skulle over til Ian's birthday party! Ian og hans familie er mexikanere, så der var lækker mexikansk mad, og så skulle alle børnene der var der, slå på sådan en  piñata.. Siden alle gæsterne også var mexikanere, snakkede alle spansk og der var ikke rigtig nogen der var specielt gode til engelsk, nogen af dem kunne ikke en gang snakke engelsk.

Da vi kom hjem, lavede vi ikke så meget, vi hyggede lidt med nogle spil (bla. uno) og derefter smuttede børnene i seng, hvilket jeg også snart gør, da vi skal tildigt op igen i morgen. For i morgen skal vi til Galveston beach, hvilket er en times kørsel fra Pearland.. Men forhåbentlig kan jeg slappe af og ligge og sole mig på stranden, så jeg ikke er så træt resten af dagen!



Alina, Yannik og Amy i min seng :-)



Karteboy 



Amy



Target

Yannik med mine løbesko

Alina

piñataen


Alina .. og Yannik på min ryg

Årh jeg har de dejligste værtssøskende man kunne ønske dig!



-Jessica

Ingen kommentarer: