lørdag den 25. august 2012

Crazy kid ..


Har ikke enormt meget tid til at skrive en helt roman i detaljer, om hvordan min dag har været.. For i morgen tidlig har jeg lovet børnene at tage med dem hen og se at de skal opvise deres karate!

I morges stod vi tidligt op, fordi Alina havde "meet the teacher" på hendes skole i dag.. Da vi havde været der på hendes skole tog vi lige et stop forbi Panara hvilket er et bageri med ret lækkert brød.. Da vi havde spist vores morgenmad der tog vi (min hostmom Anke, hostsister Alina og jeg) hen til "the Galaria" i Houston, hvilket er et kæææææmpe shopping center! Vi havde 4 timer der, inden vi skulle hente Yannik fra skole (som lå lige ved siden af centeret). Inde i selve centeret havde de en skøjtebane (ja, centeret var rigtig stort, som alt andet også er herover!) vi havde rigtig planlagt at stå på skøjter der, men tiden løb fra os. Da vi skulle spise frokost, mødte vi nogle af Ankes venner, de var virkelig søde.. De tilbød mig at de kunne tage mig med til sådan et arrangement der er på søndag her i Pearland, hvilket Anke ikke kunne tage med til, da alle skal op i skole dagen efter og der skal gøres en masse ting klar osv. Jeg ved heller ikke helt selv om jeg tager med, da jeg jo har 1st school day på mandag på Dawson og jeg skal op kl 5.30 .. Da vi havde hentet Yannik og var kommet hjem, skulle Alina til en fødselsdag og Anke til Kickboxing.. Så jeg skulle "passe" Yannik, hvilket jeg elsker, for han er så sød! Og han fandt ud af hvordan man tager videoer og billeder på min computer, så han brugte det meste af aftenen på at lave videoer på min com. Jeg kan se om jeg har tid til at uploade en af dem i morgen! Her til aften har vi hygget og set junglebogen! Årh den har jeg ikke set siden jeg selv var lille.. Disney film bliver man aldrig for gammel til! Det var det...


Alina på Panaras

Morgenmad på Panaras

The Galaria

Yannik der ser film på min computer



Han ville meget gerne vise han seje t-shirt som vi købte til ham i går!




Yannik synes at jeg skulle have en fodbold i min hoved ..

-Og så synes han også at han ville rive i mit hår og hoppe om på ryggen af mig ... Haha

-Jessica

Ingen kommentarer: