fredag den 24. august 2012

Ready for Dawson


I dag har igen været en superbusy dag! 
Vi startede som altid med morgenmad ... Efter det skulle vi hen til Casie (hende jeg skrev at vi havde aftalt at mødes med her en af dagene) Lidt før jeg kom til Texas, kiggede min værtsfamilie efter et bord til mig, og så så de at hende Casie havde et bord hun skulle af med, og tænkte at det kunne jeg sikkert bruge. De fortalte så at jeg kom og at jeg skulle gå på DHS, det skulle Casie også, så tilbød hun at vi kunne mødes og så ville hun også introducere mig for nogle af hendes venner. Vi tog hen til dem og Casie havde inviteret sin veninde, Megan over. De fortalte mig alt muligt om Daswon - to do og not to do. Hvem jeg skulle holde mig fra osv. De var virkelig søde, de sagde næste gang de havde en sleepover ville de invitere mig. Det er det jeg godt kan lide ved USA alle er så åbne og imødekommende her, det er supernæmt at komme i snak med folk her! Nå man tænker på at jeg kun har mødt dem en gang og de tilbyder mig alt muligt, bla. jeg kunne møde dem på 1st. skoledag på Dawson, og hvis vi havde Lunch sammen( der er 3 forskellige lunch - A lunch, B lunch & C lunch). Nå ja, hvis jeg kommer ind på Soccer teamet så skal jeg faktisk spille sammen med Casie, for hun har også valgt soccer i år. Så sagde hun også at hun kunne køre mig hjem fra soccer (da hun har bil og kørekort.. snyd). Efter vi havde været hos Casie, kørte vi til Old Navy, da Anke (min værtsmor) skulle se på skoletøj til Yannik (min værtslillebror). Jeg fik da også købt nogle sko og en Bikini da de havde et stort sale. Da vi havde været der hentede vi Yannik igen fra skole. Da vi kom hjem spiste vi tidligt aftensmad (laks mmmmh!) og så skulle Yannik og Alina (mine værtssøskende) til karate. Efter karate tog vi lige et smut forbi Walgreens, da jeg lige manglede noget school supplies! Da vi kom hjem besluttede Yannik sig for at jeg skulle være hans hest.. dvs. at han skulle sidde på min ryg og så skulle jeg ride hen hvorend han ville. Efter det ville han have at jeg skulle hoppe ham på trampolinen... Så Yannik, Alina og jeg smuttede ud på trampolinen .. puhaaa det var hårdt! Lige da vi var kommet ind igen kunne vi høre musik uden for, og så ringede det også på døren.. Det var drengeorkesteret fra Daswon high der indsamlede penge! Vi var også over ved naboen og sige hej, de er også virkelig søde! Senere på aften gik Alina, Erin (Naboens datter) og jeg tur med hundene (Amy og Cindy).. Da vi kom hjem fik Anke og jeg lige bestilt min skolebus ... yay jeg skal tage skolebussen kl.6.41 og min skole starter kl.7.15 ... oh god! Det dejlige er at vi bor over 2 miles fra skolen, og derfor er det gratis at køre med bussen, for mig! Jeg ved at i morgen også bliver en laaaaang dag, så jeg må hellere smutte i seng nu!



Et billede Anke tog af os den første dag jeg var kommet til Texas!




Old Navy

Walgreens

Yannik og jeg der ser Avatar


Yannik og Alina

Alina

Yannik der hele tiden overfaldt mig! Haha

Prøvede at tage et billeder at orkesteret fra Dawson

Amy

Glemte helt at skive at jeg gav gaverne i tirsdags og de blev rigtig glade for dem! Jeg agv Yannik noget lego, Alina et smykke og så til både Anke og Michael to kopper fra Rosendal og en kogebog på engelsk med danske retter!


-Jessica

Ingen kommentarer: