mandag den 13. august 2012

Afskedsfester...


Så er der mere eller mindre blevet sagt farvel til alle... (eller mere på gensyn!)
Lørdag d.4 holdt vi en afskedsfest for familie og venner! Det var helt underligt at vide at man først skulle se dem igen om et års tid.. Jeg fik en masse penge, slik og andre gode ting til turen derover!

Lørdagen efter (d.11) holdt jeg så afskedsfest for mine veninder! Vi startede med at spise mad og rigtig hygge og snakke... Derefter tog vi så til helsingør og aften bowlede og så bagefter på MacD og spiste lidt igen og ellers bare hyggede! Kommer til at savne dem alle rigtig meget.. og havde det virkelig underligt med at kramme dem farvel og sige vi ses om ti måneder! De gav mig alle sammen en masse dejlige gaver, som virkelig bragte gode minder frem! Det var bare en lækker aften!



Nadia med noget af min gave hehe!

Amilie <3 Kommer til at savne dig alt for meget :-(

Emilie med Gell-o shot







Gell-o shots







Teresa <3 <3


Rød & brun 


Min vovse blev lidt træt af os ved 4 tiden om natten hehe




I dag var jeg i lufthaven for at hente min søster som har været på ferie i USA hele sommeren, dejligt at se hende igen! Nu er der kun 5 dage til jeg rejser.. jeg har lige i dag fået tage mig sammen til at pakke lidt...men det er virkelig slet slet ikke gået op for mig endnu og jeg føler mig bare overhovedet ikke klar til at rejse væk fra alt og alle! Jeg glæder mig rigtig meget, men kan slet ikke klare tanken om at skulle være væk fra mine dejlige veninder og min familie i 10 måneder.....


-Jessica

Ingen kommentarer: