lørdag den 1. september 2012

"I thought Denmark was a state in America!"


Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har fået den kommentar... "jeg troede at Danmark var en af staterne" og jeg kan virkelig ikke lade være med at grine, når jeg hører det! 

I dag fik jeg så engelig ændret mit skema! Yes!! Jeg fik soccer i 7th period, hvilket vil sige at det er på varsity holdet! og så fik jeg i 6th period psykologi, i stedet for art! Og det er virkelig en spændende klasse, lige nu arbejder vi med en bestemt celle i hjernen og dens funktioner, hvad den kan få folk til. Vi så et klip at en gyser film, hvor man kan se at morderen ingen følelser har, når han dræber hende.. Han får hende til at sniffe et bestemt stof, som går ind og påvirker den celle i hjernen, som vi har om.. så går der ikke lang tid før hun bliver helt lam, og ikke kan bevæge sig men stadig er i live, da det hun sniffede påvirkede den bestemte celle... og så drukner han hende, da hun ikke kunne bevæge sig.

Og noget andet der er ret lækkert, er at Sarah har også fået ændret sit skema, så vi nu både har US. History sammen og soccer! Jeg elsker virkelig den måde folk kigger på os, når vi snakker dansk sammen! En af pigerne fra fodboldt holdet, spurgte om vi snakkede fransk med hindanden, haha! 

Efter skole tog jeg med hjem til Sarah! Jeg tror at vi crimede lidt, da jeg blev nødt til at køre med hjem i den bus hun tager, det må man vidst ikke.. 
Da vi kom hjem til hende, havde hun nogle af de der lakrids piber fra danmark af, nam! Har ikke fået sådan en i laaaaang tid! Men vi hyggede og snakkede, det var ret lækkert!

Alina og Yannik rykkede i dag et bælte op i karate! Nu til det helt gule bælte! Efter det, tog vi ud og spiste, på en mexikansk restaurant!

Da vi kom hjem.. var det blevet ret sent og mørkt! Så min værtsmor var ikke så tryg ved at jeg skulle løbe alene, så jeg fik Amy med! Hvilket jeg synes var meget rart, da hun jo er næsten halv pitbull og noget andet ;-) 

Her i weekenden havde Martina og Pia (fra min skole) spurgt om jeg ville med dem og deres værtsfamilie til san antonio og sea world. Det ville havet været rigtig hyggeligt... men desværre måtte jeg ikke, for min værtsfamilie, da de ikke kendte dem, hvilket jeg egentlig godt kan forstå, men det er bare lidt surt! I stedet tager min værtsfamilie mig med hen til Austin, fra søndag til mandag, så det skal nok blive godt! (den her weekend er x-tra land, da det er labor-day på mandag, hvilket vil sige at vi har fri der!) 







-Jessica

Ingen kommentarer: