mandag den 16. juli 2012

The US embassy

Hello Igen!

Hvor er det dejligt med ferie! Men denne sommerferie er dog nok den mest stressede sommerferie jeg nogen sinde har haft! Hold da også helt op hvor tiden den flyver... Om kun 1 måned og 2 dag (=33 dage) sidder jeg i flyet mod Boston!

I dag stod jeg MEGET MEGET tideligt op for at kommer ind på Den amerikanske ambassade lidt over 8. Alting gik som det skulle og jeg tror kun at vi ventede i omkring en time før vi var klar til at smutte igen. Så nu bliver mit visum meget snart sendt .. lækkert nok! Det var faktisk ret sjovt, imens vi stod der inde og ventede på at de kaldte mig op, så mødte jeg en der hedder Louise som jeg kender fra Workshop campen i Kalundborg i april måned! Det var lidt sjovt at lige møde hende der :-)

Det var bare en lille kort update .. regner ikke rigtig med at der kommer til at ske så meget her på bloggen før jeg rejser!



-Jessica


Ingen kommentarer: