tirsdag den 25. september 2012

Alligator camp!


Okay.. så i lørdags dagen efter homecomming .. Blev jeg så hentet af min hostdad og Yannik min hostbro. Jeg skulle med dem på camp, da jeg ikke må være alene fra lørdag til søndag. Så de kørte hjem fra campen for at hente mig og tilbage igen! Jeg har aldrig campet før og har faktisk heller ikke rigtig sovet i telt før.. Jeg er nok mere en hotel-ferie-pige!

Nå men som navnet siger var der alligatorer ved campen... og yes rigtig alligatorer og der var ikke noget hegn eller noget! Men heldigvis ser alligatorer ikke mennsker som mad, og derfor sker der ofte ikke noget! Da vi var kommet frem gik vi en tur med Amy rundt om søerne hvor alligatorerne var.. det var lidt ubehageligt må jeg nu sige .. for nogle steder lå de på stien så man var 2 meter væk fra den... der må jeg sgu indrømme at mit hjerte bankede ret så hurgtigt.. specielt da vi have hund med!

Her i Texas er der desværre rigtig mange farlige slanger og edderkopper og i det hele taget en del dyr, man skal være lidt forsigtig med! Då jeg var lidt nervøs for om der ville komme enten en slange eller edderkop ind i vores telt... men guess what jeg overlevede!

Om aften tog vi ud til en sø.. for at lyse på vandet for at se alligatorenes øjne reflektere, Vi så nogle stykker... vi var de eneste, derude, så der var ikke nogen at råbe om hjælp til, helt rolig var jeg ikke .. Yannik, min værtslillebror var rigtig bange der.. Specielt fordi at det var bæl mørkt og han hele tiden frygtede at der skulle komme en op på land..

Alt i alt var det en spændende camp.. dog er jeg nok stadig mere til hotel ferier ;-) Men det var sjovt at prøve!
















-Jessica


Ingen kommentarer: