mandag den 24. september 2012

Homecomming + Schlitterbahn + Job

Schlitterbahn: I sidste uge var vi i Galveston i Schlitterbahn, hvilket er en Indendørs/udendørs vandpark. Om lørdagen hentede vi Sara (fra min ISE organisation, hun kommer fra Sverige) hun skulle sove hos os, og med hen til Schiltterbahn om søndagen! Vi mødtes i Houston. Og til at starte med gik Sarah og jeg lidt rund og småshoppede... Vi var faktisk kun i to butikker, men det var også mere end nok for min pung! Vi var først i Bath and Bodyworks hvor jeg købte en masse, så var vi i victorias secret hvor jeg kun købte 4 ting ... som blev 198 $, for kun de fire ting, hvilket vil sige ca. 1,150 dkk... :-( Dagen efter tog vi til schlitterbahn, og vi prøvede mere eller mindre alt hvad der var at prøve der..

Så er det det med jobbet, det er bare at naboerne har spurgt om jeg vil være deres babysitter! Når men er udveksling har man ikke lov til at få et "rigitgt" job her.. Men det her må min godt! Børnene Erin og Jake er rigtig søde, har passet dem før hvor jeg også fik lidt for det, så det skal nok blive meget godt!

Homecomming... Hele ugen har det på DHS været noget der hedder spirit week, det er Hele ugen før selve fredagen hvor homecomming gamet og dancen er! Det er hvor man hver dag tager noget specielt på for at vise sin school spirit! Fredag: Om dagen på skolen i 7th period var der noget, som hedder pep ralley hvilket er som navnet siger et sted hvor du ligsom får den der spirit og kommer i det der humør! Ja det er lidt svært at forklare, men der er cheerleaders, dansere, orchestra, flagrunners, høj musik og alt muligt andet! Årets pep ralley theme var "glow in the dark" hvilket vil sige med glow sticks og alt det.
Efter skole tog jeg hjem, med bussen fordi jeg skulle nå at pakke, dels til at sove hos Martine og så fordi at fra Lørdag til Søndag skulle jeg med min værtsfar og -bror på Alligator camp! Men meget pakning blev det nu ikke til! For da jeg alligevel var helt alene hjemme (da både Alina og Anke, og så Yannik og Michael var på camps) besluttede jeg mig for at skype med min mor.. og nå vi snakker, så snakker vi om alt mellem himmel og jord! Så efter at have snakket med hende 2 timer og 30 min blev jeg nødt til at lægge på, da jeg skulle nå at pakke og jeg blev hentet at Mackenzie og Martine, kort efter. Vi kørte så til Football gamet, som igen var på Pearland high school..

 Dawson (os) vi vandt igen.. Efter det kørte vi hjem til Martine og Mackenzie og tog int tøj på og det.. vi skulle rigtig have været til selve homecomming dancen på skolen.. Men for at være helt ærlig var der ikke rigtig nogen af os, der gad, da det kun er Freshmens (elever på 13 år) der tager derhen.. Så vi tog ud og spiste (5 drenge og 6 piger), kan faktisk ikke huske hvad stedet hvor vi spiste hed.. Efter vi have spist kørte vi hjem igen for at skifte, da vi skulle hjem til Christian (en af dem fra middagen) og se film og hygge.. Men Både Martine, Mackenzie og jeg var for trætte og blev derfor bare hjemme.. 
Martine og jeg besluttede os for at se the notebook.. jeg tror vi var omkring 20 minutter inde i filmen og så var jeg faldet i søvn.. Martine faldt også i søvn midt i filmen.. for et år siden eller noget i den stil havde nogle veninder og jeg sat os for at se the notebook... guess what... der falt jeg også i søvn omkring 20 minutter inde i filmen.. så jeg har aldrig fået set hele filmen...

Fredag på Dawson var desværre også søde Sarahs sidste dag på dawson :-( hvilket jeg var rigtig ked af.. de vi var blevet virkelig gode veninder.. det gør dog ikke så meget for hun bor stadig kun 20 min. væk.. Men det bliver bare lidt trist, da vi både havde US. History og Soccer sammen...

Martine og jeg




Sclitterbahn


Designer shoe wearhouse!


The West Nile virus som alle er så bange for her!

Spirit week dress plan

Elsker det når min hostmom kommer med smoothier til mig!

Hall

Lockers

Pynt til homecomming dance

"Mainstreet"

Spring Creek BBQ

Sara der i Soccer flettede mit hår

Årh!<3

Sidste dag med Sarah på skolen :-(

Glow sticks - Glow in the dark Pep Ralley

Pep Relley

Pep Ralley

-Jessica

Ingen kommentarer: