fredag den 7. september 2012

Stresssssssss...


Vi var i Austin her i den forlængede weekend.. det var rigtig fedt! Jeg kan skrive mere om det, når min værtsmor har sendt billederne fra turen..

Der er sket så meget i den her uge, det er helt vildt! Dagene her går utroligt hurtigt, da der sker noget hele tiden! Jeg synes at det helt underligt, at i dag er der 9 måneder til jeg skal hjem! 

I dag var superbusy .. ligsom resten af ugen! I dag i soccer, skulle vi løbe hele timen.. Og jeg har ingen problemer med at løbe overhovedet, det elsker jeg virkelig! Men det er virkelig svært at løbe, når det er noget så fugtigt, og 106 grader (fahrenheit), dvs lidt over 41 grader celsius, med solen skinende lige ned på os.. fedt

Efter skole blev Sarah (hende fra danmark) og jeg hentet af min vmor, og hun kørte os så til Pearland Town Center! Hvor vi efter en hård soccer træning besluttede os for at snuppe en frozen yoghurt! Jeg har aldrig smagt den før! Mhhh den var god, og det bedste af det hele er, at den var non fat, hehe! :-D Efter det, shoppede vi løs, eller det var nok mest mig, der gjorde det !

Det er virkelig dejlig at kunne snakke dansk med en, som kommer fra samme kultur, som mig! Hun kommer fra Hellerup, så det er ikke særlig lang fra hvor jeg bor! Det sjove er at vi mødte hinanden her i Texas, og finder ud af at vi har fælles venner/bekendte i Danmark! Verden er godt nok lille! 

I morgen er der Dawson Eagels første football game! Jeg regner med at tage derhen med Pia og hendes søs og Martine, og de spurgte om jeg ville sove hos dem efter, hvilket jeg gerne vil.. men problemet er lidt igen at min vfamilie ikke har mødt dem, så derfor siger de måske nej ... Men jeg har spurgt om jeg må, så nu må vi se.. 

På lørdag (hvis jeg får lov) skal jeg være sammen med Pia og muligvis til et play på vores skole.. og så søndag kommer alle udvekslingsstudenterne fra ISE (min organisation) hjem til os, det er sådan et slags møde, hvor vi siger hej og møder hinanden.. det bliver der en gang, hver eller hver anden måned. 




Football drengene som vi træner lige ved siden af! Jeg klager ikke ;-)










-Jessica

Ingen kommentarer: