søndag den 9. september 2012

Dwason Eagels first football game

I går (fredag d. 7) var der Dawson Eagels første football game (det første det her skoleår)..  Og yes det var helt som man ser det i film! Cheerleaders,orchestra, dancers, flagrunners, mascots og alt det! 

Football gamet startede kl. 7.30 og det var på Pearland High School (ikke den jeg går på). Klokken 7 kom pigerne (Martine, Pia og Mackenzie) og hentede mig! Mackanzie har bil, så det var rigtig fedt at køre der, 4 piger med høj musik og alting ;-D Der henne mødtes vi med Sarah, Ashley og Chase.. Vi kom lidt forsent, så vi nåede ikke at se det der hvor football drengene løber gennem det der papir ting! 
Det var virkelig en oplevelse, der var en vildt god stemning, med cheer, trommer, hepperi og alt det. Under selve kampen blev der både kastet mini amerikanske football bolde og Dawson eagels spirit t shirts! Jeg jeg fik en t-shirt... godt nok i størrelse L, så den gå mig til knæene... så det bliver helt klart bare en sove t-shirt. Lidt inde i kampen smuttede jeg lidt rundt med Sarah en times tid, hvor vi bare snakkede og spiste den klammeste sandwich.. 

Vi gik lidt før kampen sluttede, da der ville være rigtig slem trafik, fordi alle skulle hjem! Men da vi gik stod det 28-9 til Dawson Eagels.. Og vi endte også med at vinde stort! Men vi (Martine, Mackenzie, Ashley, Chase, Pia, Sarah og jeg) smutte så lige på IHop (International House Of Pancakes). Da vi havde været der var klokken omrking 12, så vi tog bare hjem. Jeg skulle tog med Martine, Pia og Makenzie hjem, da jeg skulle sove der.

I dag har vi ikke stresset rundt! Da jeg kom hjem, skypede jeg med min søde mor i danmark! Efter det ryddede jeg mit værelse op og gjorde rent på min badeværelse, da vi får de der udvekslingsstudenter fra ISE (min organisation) på besøg i morgen. Så løb jeg igen, da jeg kom hjem lavede min værtsfar BBQ og havde intivteret naboerne over. Efter maden lavede vi smores! Jeg kendte dem godt, men har aldrig smagt dem før. Mhh de var gode! (det er sådan en kiks med ristet skumfidus og chokolade)


Årh søde Martine og Sarah!















-Jessica

Ingen kommentarer: