lørdag den 15. september 2012

Billeder fra ugen

De fleste er bare random billeder fra skolen, hvor vi har kedede os lidt... 
De sidste billeder er fra idag hvor Martine og jeg efter skole smuttede til Pearland Town Center! Der var klokken 3 og vi kom hjem klokken 9 ... tiden fløj afsted! Det regnede helt enormt, så da vi skulle fra den ene butik til den anden fik vi nogle skraldeposer, som vi lavede hul i og brugte som regnfrakker... Og det skal lige siges, at når jeg siger at det regnede enormt, er det ikke ligsom derhjemme! Det her var virkelig voldsomt!
Vi fik købt en masse! Man kan slet ikke styre sig her, eller jeg kan i hvert fald ikke, og heller ikke Martine, hun brugte 2500kr. i dag .. Men vigtigst af alt fik jeg købt min homecomming dress (købte faktisk 2, fra Macys) Homecomming er på næste fredag.. og i næste uge er det "kind of" spirit week, hvor man skal have noget forskelligt på hver dag, fx. mandag skolens/eagels farver (Rød, Blå eller Hvid).. 

The Gallaria

The Gallaria

The Gallaria

Yannik med sine tattos

Birdy




Sam der synes jeg skulle have nogel billeder af ham 

Danielle

Bria

yay homework..

Martine

Rain in front of DHS

Martine


Vi opdagede at Martine matchede med mere eller mindre alt i butikken

Jeg ved ikke hvor lang tid jeg har brugt på at tage mig sammen til at købe den her!
Åh hvor den dufter himmelsk !

-Jessica

Ingen kommentarer: