mandag den 1. oktober 2012

This week

I tirsdags var jeg i Houston for at se mit første baseball game .. og skal jeg være helt ærlig var det lidt kedeligt! Jeg kan godt lide football games og alt det der, men baseball, der sker der bare ikke så meget! Men det var da en oplevelse!

Så i onsdags skulle jeg så babysitte naboernes børn Erin og Jake! Hvilket var utroligt nemt! Jeg skulle bare lave lidt mad til dem.. og så hyggede vi og så lidt film.. Jeg var der inde i 4 timer, og til mit held er der frit internet, hehe ;) så fik jeg 32$ for det.

Om torsdagen blev jeg desværre syg, fredag blev jeg hjemme fra skole... og har ikke rigitg fået spist noget siden tordag udover lidt frugt.. Men har fået det bedre så smutter i skole igen i morgen! Om torsdagen kom der med posten, mit dejlige nye kamera fra canon (canon powershot G12) dvs. at jeg nu har to canon kamerare, så jeg skal nok få taget masser af billeder!

Om fredagen skulle jeg rigtig have været med til at se et skuespil. Jeg blev hjemme da jeg stadig var syg, det var hyggeligt nok, at for en gang skyld være alene hjemme... så jeg så lidt film og sov, meget spændende i know..

Om lørdagen, skulle jeg rigtig have været med til Houston... men blev også hjemme.. jeg brugte det meste af lørdagen på at sove.. vågnede klokken ni.. var oppe en time.. sov igen og vågnede klokken 2.. sådan gik min lørdag! Nå jo om aften skulle vi hen til sådan et tysk- samlig ting. (min værtsfamilie er tyske, og derfor har de en tysk klub, og nu var det så 8 års reunion) .. der var vi til ved 11 tiden og da vi kom hjem .. var det i seng med mig igen..lol

Så her i dag, søndag.. stod jeg tidligt op for at lave nogle skype calls med nogle veninder i danmark.. Efter det stod den på shopping! Vi kørte til Pearland town center og jeg blev så sat af på "Jessica's street" som de kalder den, da jeg altid bruger flere timer der... efter det smutte vi lige til target og så hjem igen .. 

Nu er det dejlig at vi er kommet ind i Oktober, hvilket vil sige at hurricane season er overstået.. Desværre har vejret her de sidste par dage været overskyet, med regn og torden.. Så folk frygter meget en tornado ..

Our adoption dog - Merlin

Our adoption dog - Cindy

Our dog Amy


Amy

Smokey Jackson

I made a cake..

Baseball game

Baseball game

Downtown Houston night time


Kom lidt tidligere i skole og var helt alene i klassen, lol

Soccer tøs :*

Babysitting

My new baby


Hyggede mig med film

Pearland Town center








-Jessica


Ingen kommentarer: