mandag den 26. november 2012

Thanksgiving!


Om Tirsdagen var det jo Thanksgiving. Vi stod tidlig op for at se thanksgiving paraden i Houston. Det var virkelig fedt, der var dansere, kæmpe balloner og forskellige andre optrædere. På vejen hjem blev Sarah desværre hentet af sin hostmom igen. Klokken 1 var vi inviteret til Thanksgving dinner hos nogle venner. De var kristne, så de havde planlagt at alle skulle læse et lille stykke op fra biblen der havde med thanksgiving af gøre, og derefter sige hvad de var taknemmelig for. Min søde værtsbror sagde at han var taknemmelig for at jeg var kommer hen hos dem. Jeg Sagde at jeg var taknemmelig for min mor! Fordi det er jeg virkelig, hun er den jeg savner aller mest.

En anden dejlig nyhed er at min familien kommer over og besøger mig i februar måned, så det glæder jeg mig utrolig meget til! Nå men efter det gik vi så i gang med at spise, og hold da op det var lækkert. Efter maden spillede vi nogle spil og derefter spiste dessert.

 Ved en 8 tiden begyndte vi så småt at smutte hjem ad, dog var jeg lidt stresset, da jeg havde en aftale med en veninde. Teresa, hedder hun, vi skulle nemlig ud og Black friday shoppe, og black friday shoppingen starter klokken midnat (12) her... Vi var færdige klokken 5 om natten, eller færdige var vi nu ikke, men vi var for trætte... Da vi vågnede igen kørte Teresa og jeg ned for at dine nogle sko til mig, og derefter tog vi hjem igen og så til et football game i Reliant Stadium hvor hendes bror spillede (Dawson spillede) Efter det dog vi (hendes familie og jeg) ud og spiste. Og om lørdagen var vi så sammen igen hvor vi shoppede og hyggede lidt :-)


<3 <3
































-Jessica

Ingen kommentarer: