onsdag den 5. december 2012

Sommer i december

Ja.. den 1. december havde vi 27 grader C, første advent havde vi 28 grader, og jeg gik rundt i shorts, klipklapper, solbriller og top. Noget af dagen lå jeg ude og solede mig... Jeg vil noget så gerne have sne, misunder alle derhjemme! Det er slet ikke til at komme i julestemning overhovedet. Dog er det også rart at man kan blive brun i vinter månederne her!

I fredags var jeg sammen med min veninde Teresa igen, og senere på aften skulle vi rigtig have  været til hvad der viste sig at blive Dawsons sidste playoff på Relient stadium, men jeg blev rigtig dårlig og syg, så blev hjemme. Lørdag var der tyskskole om morgnen og om aften/dagen var mine værtssøskende med i juleparaden i Pearland. 








Min noget så flotte American phone


Yannik øverst til højre


Alina som det bagerste får









Pebernødder 



-Jessica


Ingen kommentarer: