lørdag den 24. november 2012

Update


Okay så der er igen sket en del siden sidst ...
Min værtssøster Alina har for jeg tro omkring 2 eller 3 uger siden haft optrådt med stikket "Stuart Little" hvor hun var snowbell.. Jeg var med for at hjælpe med at lægge make-up og sætte hår på alle dem der var med i stykket

Min værtsbror havde et musikstykke på hans skole, i sidste uge. Hvor de sang omkring Thanksgiving, da denne uge jo var været thanskgiving break

I lørdags (sidste uge) var ve henne hos min area rep (hvilket er min værtsmors bedste veninde) henne og spise og gå med lanterner (en tysk tradition, da både min værtsfamilie og area rep er tyske) og lave snobrød osv.

Søndag havde vi med min ISE organisation først et møde og derefter bowling.. Efter det tog vi ud og spiste på et tysk sted..

Resten har ellers bare været hverdag... og så har jeg desværre været en del syg, hvilket resten af familien også har!




I soccer.. hvor vi fik nye bolde og så er der sørme det danske flag på dem (den gule)



Silverlake







Danish








Bamsefort Yannik og Alina havde lavet

Fand endelig rugtbrød her
 (dog smager det overhovedet ikke så godt,
 som i DK men det er bedere end ingenting)
og så fandt jeg en julakalender i den tyske afdeling :-D



-Jessica


Ingen kommentarer: