mandag den 26. november 2012

Ride'em cowgirl


Yess, her i onsdags var vi (Anke, Yannik, Alina, Sarah og jeg) ude og ride. Det var så dejligt og afslappende. Jeg har aldrig rigtig redet overhovedet, da jeg var mindre var jeg noget så bange for heste. Jeg red Cookie (den brune hest) vi havde både Rose (den hvide)  og Cookie. Vi red dem western style, hvilket er mere frit og anderledes end english style. Først var vi inde og lave tricks osv. bagefter red vi dem ude i naturen. Og jeg lærte at får cookie til at "snurre rundt" /løbes rundt om sig selv? ej det er nok en meget dårlig forklaring, men ja det var en rigtig god dag. Efter det tog vi til et outlet center, hvilket var lidt en fail, da de lukkede efter vi havde spist i anledning af black friday.







































-Jessica

Ingen kommentarer: