tirsdag den 18. december 2012

Næsten jul


Så er der 6 dage til jul... Hvis vi kommer så langt, for desværre er jeg meget overtroisk, men håber da på at vi overlever d.21!

Men alt går rigtig godt her og jeg har det bare så godt! Dog kan jeg blive lidt trist ved tanken om at jeg fik en mail om at vi snart skal til at bestille min hjemrejse, jeg gider slet ikke at tænke på at skulle hjem, jeg vil blive her..

Men har i løbet af december har vi lavet en masse juleting og her forleden dag fik vi vores juletræ! Jeg er færdig med skolen for i år! I går var jeg sammen med min veninde Teresa hvor vi sammen og vores sidste eksamen online! I fredags startede eksamnerne hvor jeg havde psychology hvor jeg fik 91 (hvilket er et A / 12)

Så har vi været til christmas all over the world med min organisation ise, hvor alle tog en ret med fra deres eget land. Vi har også været i green tee for at se alle julelysende og den 6. december fejrede vi st. Nicholaus, da min værtsfamilie er tyske.

Torsdag tager vi til San Antonio for at se byen og julelysene, der skal vi være i 2 dage.
Og jeg skal lige hilse og sige at vi stadig har 25/26 grader C her ...














Vi sagde farvel til en af vores foster dogs; Merlin som har fundet et nyt hjem










-Jessica


Ingen kommentarer: