fredag den 7. december 2012

Gingerbread house + A christmas carol

Ihh alting går rigtig godt her. Dog er der slet ingen jul eller i det hele taget vinter over december måned, da vi stadig har 27/28 grader dagligt. 
Mine værtsøskende og jeg lavede et kagehus til en konkurrence til tysk-jule market på lørdag.. Det var rigtig sjovt, efter min smag var der nok lidt for meget at alting på, men det er nu meget sødt! Om aften tog Anke og jeg hen til Dawson for at se "a Christmas Carol" spil. Dawsons Plays er kendte for at været rigtig gode, og hold da op det må jeg nok også sige at det var! 

Den her uge (egentlig ligesom alle andre) er superbusy... December er vel altid stressende for alle. I dag har jeg været sammen med min veninde Teresa igen og det skal jeg også i morgen, hvor vi skal ud og julshoppe. Lørdag skal vi i tyskskole, og til julemarket og til en st. Nicholas fest hos nogen fra tyskskolen. Søndag har jeg "Christmas all over the world" med min organisation ISE, hvor alle skal medbringe en traditionel juleret/kage (noget spisligt :-D) fra deres hjemland. Jeg regner med at min værtsfamilie og jeg bager julesmåkager søndag morgen...

Making the gingerbread house


Amy




I min julesok :-D

DSH cafateria

A christmas carol



Til lunch

lol

Søde Alinas ønskeliste

-Jessica



Ingen kommentarer: