tirsdag den 23. april 2013

PROM!

I lørdags havde vi så prom! Lørdag morgen tog Cristian og jeg ud til Baybrook mall for at finde de sidste ting til mig, så tog jeg med ham hjem, hvor hans søster (som er ved at uddanne sig til noget med hår og makeup) lagde min make-up. Efter det fik jeg så ordnet mit hår hos en frisør. Ved 4 tiden kom Cristian og det var helt som i en film, det var også det første han sagde da jeg kom ned af trappen. Efter at havet taget billeder her, tog vi hen til Silver lake søen hvor vi i vores promgruppe tog fælles billeder. Efter billederne ved søen tog vi ud og spiste en vi middag i vores promgruppe, og derefter tog vi så ud til Galveston, hvor prom blev holdt i the Moody Gardens på hotellet. Det var en rigtig god aften! Dagen efter var vi i Galveston hele dagen, vi var nede ved st. Luis strand og på the strand (hvilket er hvor alle beach butikkerne er) Cristian og jeg fik så lavet to t-shorts der matcher, og ellers var vi i nogle af vores venners beach house med en masse andre resten af dagen.


Fra photo booth'en til selve promet
Mig, Brooke - hendes date, Kayla og Cristian

At Silverlake

Hjemme hos os


At Silverlake

My prom flower bouquet

Charli, me and Martine at the prom

At Silverlake







Teresa and I



Dem vi spiste med


Our view from our hotel

Our matching shirts

-Jessica

Ingen kommentarer: