torsdag den 30. maj 2013

Less than two weeks left!!



Bum... Så er der 13 dage til at jeg forlader Texas.. Jeg kan slet slet slet ikke beskrive følelsen, det er en enormt glad følelse og så er det en enormt trist følelse. I dag var det sidste skoledag eller dvs. sidste skoledag for alle seniors, dvs. sidste skoledag for min kæreste Cristian og en masse af mine venner på skolen! I morgen er det min sidste dag på Dawson, jeg har lige to eksaminer i næste uge, men det tæller ikke som en skoledag. Officielt er skolen slut d.6 juni, hvor alle eksaminerne er færdige. D.8 juni er der Graduation på Dawson. Det har været helt underligt idag at gå rundt og sige farvel til folk, hvilket desværre nok bliver et farvel, for jeg regner ikke med at komme tilbage til Texas i nærmeste fremtid, selvom jeg for det meste har nydt tiden her.

I morgen (fredag 31 maj) skal jeg til Choir Banquet med Cristian, som har været i Varsity koret. Så jeg skal igen i stiletter og fin kjole :-) I sidste lørdag var der POP SHOW på Dawson - kort forklaring er at det er et synge talent show med folk fra skolen. Cristian var oppe og optræde alene med en Bob Marley sang og jeg kunne nok ikke være mere stolt må jeg sige, for han klarede det helt fantastisk. Det var en rigtig positiv oplevelse og de var alle sammen supergode! Jeg må godt nok give dem credit for det, jeg tror aldrig at jeg ville kunne få mig selv hevet op på en scene og synge for et par hundrede mennesker!

Ellers har jeg på det seneste bare nydt livet her! - og da helt specielt Texas solen, nu er jeg så heldig at jeg flyttede ind hos min bedste veninde her Teresa og de har en pool i baghaven! 

13 dage.. det er virkelig hvad der er tilbage nu af de 10 månedere mit ophold her varede. Jeg rejser d.13 Juni ved femtiden om morgnen til Boston hvor jeg så skal være hos min dejlige moster, fætter, kusine og onkel i en dag, hvor jeg derefter rejser hjem til Danmark igen! I danmark mødes jeg så i lufthavnen med min kæreste Cristian som rejser over på den anden side af jorden for at være sammen med mig! Så jov jeg glæder mig rigtig meget til at komme hjem igen, selvom jeg godt er klar over at det bliver underligt og at ting er ændret for ikke at tale om at jeg er ændret - forhåbentlig til det bedere ;-)


Bare nogle random billedere sat sammen fra den seneste tid her! Nyt mad jeg har prøvet, hjemmelavet sushi, hundehvalpe, store trucks, venner og veninder, Cristian der optræder til pop showet osv.



-Jessica

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

vil du slet ikke tilbage til texas??

Jessica sagde ...

Det er ikke fordi jeg ikke vil tilbage, men min kæreste skal bo i North Carolina så når jeg kommer til USA igen er det der jeg tager hen og ikke til Texas :-)