tirsdag den 16. oktober 2012

Weekend med Sarah


SÅ der er sket en del siden sidst.. og hverdagen og weekenden er der hele tiden noget at lave... savner at nogen gange bare at lave ingenting!

FREDAG: Her denne weekend kom Sarah (hende fra Danmark) over til mig i Pearland, hvor hun skulle overnatte her weekenden over. Vi blev kørt til Houston Downtown, fordi vi skulle på Hard Rock Cafe og spise aftensmad, lækkert.. efter det besluttede vi os for at gå lidt rundt downtown... og vi synes egentlig begge at det var ret vildt, at vi havde fået lov til at være i downtown houston alene om aften, hvor det var mørkt og alting! For der er ikke altid helt sikkert.. nå men vi tog hen til en lille amusementpark, og et akvarie ting. Efter det tog vi på en hestevognstur rundt i downtown. Ellers gik var bare lidt rundt, hørte musik, snakkede og rigtig hyggede.. lidt over 11 kom min værtsfar så og hentede os.

LØRDAG: stod vi tidligt op fordi vi skulle igen til Hoston (dog ikke downtown) vi startede med at spise morgenmad på starbucks og derefter opdagede vi en milkshake bar som hed the chocolate bar, hvor vi så gik ind... efter det kørte min værtsmor os hen til the Gallaria, hvor vi var fra 11 -17 hvor vi hyggede og shoppede lidt og fik lavet negle, dog må jeg sige at de blev lige lovligt lange .. da vi kom hjem, var vi lidt her og derefter tog vi så på little tokyo (sushibar) og spiste sushi der.. Det lidt sjove var at det var mørkt igen da vi var ude... så min værtsmor har givet mig en pebberspray, som ja skal have med mig, nå jeg går ud når det er mørkt, både når jeg løber eller hvis jeg skal ud og spise, haha! For der kan godt være nogle underlige typer her i Texas om aften.

SØNDAG: Tog vi det lidt stille og roligt! Min værtsfamilie havet lavet lækker morgenmad, efter det blev kørt til Pearland Town Center... hvor vi shoppede lidt og fik en frozen og så til frokost igen sushi (dvs. at her den seneste uge har jeg spist sushi 4 gange, lækkert at det er så billigt her).. det var lidt kort fortalt wekenden.. nå ja så har vi pyntet op til halloween... et kan der komme et billede ind af en anden gang..

nå ja.. så har jeg for en to ugers tid siden fået lavet 3 af mine 5 timers voulenteer community service.. + så har jeg fået klippet mit hår kort her i sidste uge og fået farvet det... og er det allerede vokset en del igen, hvilket ikke gør mig noget, da jeg venter på at det bliver dejligt langt igen... og nøj hvor jeg dog misunder alle i Danmark, der har efterårsferie, det er der skam ikke noget der hedder her -.- oh well
ps. billederne er slet ikke i rækkefølge..


Hard Rock Cafe


Vores kæmpe forret

Min burger... spiste ikke en gang halvdelen af hvad der var her på tallerkenen 


mig med åben mund og det hele




Choco bar

Waterfall houston gallaria





little tokyo




HRC



kæmpe fisk



i hestevognen


morgenmad



Halloween


Yannik med mit kamera







Dansk kanelsnegl

min pebberspray haha

Min værtsfar havde o lørdagen lavet smores til os som desert efter sushi

Pearland Town Center

More sushi 
Var ude og løbe i går til den her udsigt :-O


-Jessica




Ingen kommentarer: