lørdag den 2. februar 2013

Nytår

Okay så det tog mig lidt mere end en måned at få skrevet om mit nytår. Det var en del anderledes end hvad jeg var vant til må jeg sige og ikke noget specielt. Vi spiste mad og derefter tog vi i biografen og hjem og sagde godt nytår og udenfor hvor naboerne havde en lille smule fyrværkeri. Efter midnat var det min værtssøster Alinas fødselsdag så den fejrede vi med lidt kage om natten og dagen efter to vi til Memorial city mall hvor vi skulle in i the american girl store hvilket er en dukkebutik med helt specielle dukker som alle har en personlighed. De koster over 100$, og der tager de normalt hen på hendes fødselsdag. Og så nogle dage mellem jul og nytår var vi til festival of lights i moody gardens i galveston. Hvilket er et stort lystshow eller retter sagt en stor have/ areal med lys-oppyntning!

Vores hus i juletiden

moody gardens






Alinas fødselsdag


Nytårs skype med familien i danmark





-Jessica

Ingen kommentarer: