mandag den 18. februar 2013

Houston med familien

Det var så dejligt at se min savnede familie igen! De kom d. 6 februar og tog hjem igen i går, d.16 februar! Vi har lavet en masse ting her i mens de har været her, desværre har jeg skullet i skole hver dag, så det er meget af tiden gået med. Men en af dagene da de var her tog vi ind til Houston i et Science center hvor der var dinosaur udstilling og en sommerfuglepark og andet. Det var rigtig spændende! Efter det tog vi til Houston zoo. Efter houston zoo tog jeg med min mor og søster ud til the Galeria (shopping center) hvor vi fik købt 2 prom kjoler til mig. Desværre kom vi ud til en grim overraskelse da vi kom ned i parkeringskælderen... Desværre var vores bil blevet røvet, hvor min mors taske med en masse værdifulde ting var i, for ikke at tale om deres flybiletter, kørekort og pas.. Så det sidste stykke tid hvor de var her blev desværre brugt på at få ny bil (da ruden var smadret) og på at hurgtig få nye pas osv.

Min søster (Jacqueline) & jeg

Min stedfar Søren og lillebror Niklas

Min mor Helle, Jacque og Niklas

















Min dejlige mor og jeg 




Cristian og Niklas i Bass pro shop
Bass pro shop
<3 



-Jessica

Ingen kommentarer: