fredag den 15. juni 2012

En ændring i planerne .. igen


Godmorgen! åhhh gud jeg skal til fysik eksamen om lidt, og fysik er nok det fag som jeg er værst til.... jeg håber og krydser alle mine små fingre og tær, for at jeg trækker noget om radioaktivitet, da det er det eneste jeg ved bare lidt om!

Og nå ja, i sidste torsdags var jeg oppe i mundtlig engelsk og det gik rigtig godt! Jeg fik 12 (A+). Jeg holdt en tale om Martin Luther King (civil rights), hviklet var ret godt at jeg tog den, for nu ved jeg jo super meget, om en stor del af den amerikanske historie!

Men tilbage til den der overskrift! Okay, det var først meningen at jeg skulle til New York d. 14/8-2012 og starte med NYC campen der. Den har vi droppet... Vi fandt ud af at i stedet for 5 dag i New york, ville jeg kun få tre, fordi at rejsetiderne var lagt ret åndsvagt, så to af dagene ville vi næsten kun bruge på at flyve! Men jeg flyver stadig ikke direkte til Texas! Jeg flyver til Boston i stedet, hvor min kusine, fætter, moster og onkel bor. Jeg skal bo hos dem, og være sammen med de et par dage, inden jeg så rejser videre til Texas! Jeg er rigtig glad for denne løsning, da jeg egentlig hellere vil over og besøge min familie! plus så har jeg været i New york før :-)

Og så lige en sidste ting! Værtsfamilie gaven! Jeg har så småt planlagt i mit hoved, hvad jeg giver dem! Jeg har tænkt at give en lille gave til hver i sær og så en fælles gave til dem alle. Jeg har allerede købt gaven til min værtsmor og værtsøster, det er den på billedet! Men jeg kan ikke vise, eller sige hvad det er, før jeg har givet gaven til dem.



Boston

-Jessica

Ingen kommentarer: